every day is a new chance to prove that you can be the better person that you know you can be

-.-.-.DATE 2011-09-07 TIME 23:54:37
[en väldigt gammal bild, heh]


heeej. jag fick alldeles nyligen en väldigt, oerhört, himlans söt kommentar som seriöst fick mig att smälta. misstro mig inte, ni alla skriver väldigt fina kommentarer men just denna var så himla fin, personlig och jag blev så oerhört rörd av den. ni har ingen aning om hur mycket det betyder för mig när ni berättar för mig hur bra min blogg är och hur mycket jag inspirerar er. min självkänsla verkligen skjuter i höjden! jag blir så glad av att faktiskt någon gillar det jag gör. men ska jag vara ärlig så förstår jag inte hur jag inspirerar er. jag menar, här sitter jag och skriver om mitt tråkiga liv liksom, men ni hänger ändå med. jag vet att det är jättemånga av er som hängt med min blogg riktigt länge och blir så himla nyfiken på en grej så måste passa på och fråga: känns det som om ni känner mig, tror ni?? intressant att veta :-) jag tackar och bockar för alla fina kommentarer och för att ni tar er tid att läsa/kolla igenom min blogg. det betyder mycket för mig. PUSS PÅ ER ♥

just det... jag vet att jag är dålig på att skriva om mitt personliga liv. alltså, när jag är ledsen och om mitt kärleksliv t.ex. tycker ni att min blogg är opersonlig? jag har märkt att ni gillar när jag är ärlig och visar mig... "sårbar" typ. jag är inte så bra på det men jag försöker att vara så ärlig som möjligt mot er, det är bara det att vissa saker inte går att berätta. men om ni frågar så ska jag självklart försöka ge er ett så bra svar som möjligt :)

Rebecca

tack så jättemycket för ditt svar, de betyder jättemycket för mig när du som inspirerar mig så mycket säger det, verkligen. och ta verkligen åt dig av vad jag sa!!och för att svara på din fråga häruppe, det känns som om att man känner dig, även fast du inte berättar så mycket om dina problem och allt sånt som är svårt här så blir allting på något sätt väldigt djupt, allt du skriver. och jag har även läst din berättelse om den killen och tjejen och bara att se sättet du skriver på får en också att känna att man kommer närmare. Och konstigt nog så kan bara en övertext du skriver till dina inlägg vara berörande, även fast det kanske bara är en text för dig just så, så känns de som om de verkligen kommer från dig iallafall, och man känner igen sig så mycket. nu blev det ett väldigt långt svar men hoppas du fick dom svaren du ville ha :) kram på dig <3

DATE 2011-09-08 TIME 02:20:52
WEBSITE: http://pppapercut.blogg.se/
Anonym

glömde att säga att framförallt så inspirerar du genom att det verkar som du är dig själv till 100 procent, och du försöker inte vara som någon annan utan du är den du är och försöker va nöjd med saker som du kanske egentligen inte tycker om. och det är verkligen någon att se upp till.

DATE 2011-09-08 TIME 02:23:08
WEBSITE: http://pppapercut.blogg.se/
ElinOlsson

Åh du är så himla vacker!

DATE 2011-09-08 TIME 09:46:25
WEBSITE: http://ellzie.blogg.se/
li

alltså, seriöst. din blogg är BÄST! jag följer hur många bloggar som helst men din är en av dom få (typ 3/100) som jag alltid läser all text. du skriver sjukt bra och jag blir alltid inspirerad av din blogg och alla fina bilder! det känns faktiskt som att jag känner dig, trots att jag "bara" läst din blogg. & nej, din blogg känns inte opersonlig alls. visst, det är väl alltid lite "extra kul" när folk öppnar sig och så men som du skrev så kan man inte berätta allt. du måste känna efter själv också vad du vill dela med dig av. man måste ju ha ett privatliv också. men ja. nu har jag babblat på massa, haha. men ville bara säga att du verkar vara en så sjukt bra person, att din blogg är BÄST! + att du är fett snygg!! :3

DATE 2011-09-08 TIME 15:15:37
aniiii

Har följt dig ett bra tag må jag säga, och din blogg är grym & inspererande!



JAG personligen tycker det är så skönt att få läsa när någon mår dåligt (okej.. det där lät konstigt/taskigt), eftersom att det finns så många som aldrig skriver något känslosamt, och då blir man ju lite av "vad i helvette har hon för jävla perfekt liv då? Varför kan inte jag ha det?" o.s.v. typ, så man mår ju dåligt av det. Fast nu talar jag för mig själv! :)



Men du måste fortsätta med det du gör! ;)

DATE 2011-09-08 TIME 20:39:30
WEBSITE: http://anibanani.devote.se
Nora

Jag hitta din blogg typ förra året på något random sätt & jag vill bara säga att den verkligen är så sjukt bra! Älskar den till tusen& dig med för den delen. Ditt sätt att skriva är faktiskt personligt :) sen äru så himla fin också!! Hih puss på dig sweetie

DATE 2011-09-08 TIME 23:50:57
WEBSITE: http://noraamikai.blogg.se/
Madeleine

Vet inte vart jag hittade din blogg, men fastnade för den direkt. Det känns som man känner dig men ändå inte. Det enda vi "känner" är din glada sida, och att du verkar ha bra självförtroende, och sjukt skön haha men det är du säkert på riktigt ;) Men sen har du kanske några andra sidor du inte visar så mycket, som du skrev t ex din sårbara sida... Jag gillar faktiskt dina mer personliga inlägg också :) och glöm inte att din blogg äger ;)

DATE 2011-09-09 TIME 15:26:15
WEBSITE: http://madelleine.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0