girls think with their hearts and guys think with their dicks

-.-.-.DATE 2011-09-05 TIME 19:52:43
heeej. känner mig så jäkla slö! ikväll blir det ben & jerry's (favviskillarna som ALDRIG sviker) och en massa one tree hill. alltså, ibland känner jag mig sådär svag och dum som brooke är. kan identifiera mig med henne så jäkla lätt! vissa saker som hon säger stämmer in så jäkla bra också. hon är nog min favorit i oth. just nu iaf (aa), hihi.

Jengan

vilken säsong är du på nu? :)

DATE 2011-09-05 TIME 22:38:50
WEBSITE: http://encider.blogg.se/
rebecca

måste bara kommentera din blogg för ja har inte gjort de så mycket men har följt den i några år typ, och jag går alltid in på den när jag är ledsen för det är något som får mig att tänka positivt och tänka mer på mina drömmar, vad jag vill göra med mitt liv när jag går in här. och sen är du så sjukt vacker så det är alltid lika roligt att kolla på dina fina bilder. du verkar också verkligen vara en tjej med fötterna på jorden och göra allt du vill göra. sen får väl inte vi ta del av dina problem och så, men alla har problem och det kommer man ju inte ifrån. fortsätt som du gör iallafall, du berör och påverkar och jag tyckte att du skulle få veta det.

DATE 2011-09-07 TIME 17:32:59
WEBSITE: http://pppapercut.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0