i guess i'm kind of ok. i mean, who needs a heart anyway? it'll only get broken any day

-.-.-.DATE 2011-09-05 TIME 17:46:14
örhänge med fjädrar från intensive cravings


heej. är fortfarande ensam hemma (haha, har jag ens berättat det för er? hm..) så fick åka till coop och handla idag. erik fick hjälpa mig för jag är så dålig på att handla haha. hade till och med ner en pall med senapsflaskor så de låg över hela golvet... :$ tur att det inte var nån som såg tänkte jag men sen såg jag att det var en surkärring som stod och blängde på mig hahah

ladymuffin

fiiiint örhänge!

Ha en bra kväll! kram på dig :)

DATE 2011-09-05 TIME 19:53:52
WEBSITE: http://ladymuffin.blogg.se/
Felicia Johansson

Snyggt!

DATE 2011-09-07 TIME 20:08:55
WEBSITE: http://feliciavendela.webblogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0