if you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down

-.-.-.DATE 2012-04-22 TIME 13:07:28


goooood morgon finisar! jag gick upp ovanligt tidigt idag faktiskt, med tanke på att jag var på nattbio inatt. jag såg 21 jump street. fyfan vad jävla bra den var!! channing tatum var (som vanligt) sjuuuuuuukt het. man blev ju kåt bara av att kolla på honom heh;) nu sitter jag och kollar in lite tatueringar. jag vill så gärna göra flera!!

bella

mimi! när gjorde du den tatueringen och vad står det? JÄTTEFIN!! :) ps, hur ont gjorde det att tatuera sidan på en skala? var det värre än dina andra? <3

DATE 2012-04-29 TIME 00:45:18

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0