not everyone can give you butterflies, so don't just let them fly away

-.-.-.DATE 2012-02-28 TIME 20:08:54

heeeejj. ligger och degar i sängen och vill bara åka hem!!! vill också ha sportlov så jag kan få vara hemma i en hel vecka och ba chilla. så mamma kan få ta hand om mig hihi;) känner mig som en liten skitunge utan henne haha. saknar en annan person med. helt sjukt hur fort man kan bli fäst vid en person bara sådär. det är inte så jag vill ha det, jag hatar att behöva tänka på nån annan. aja..... tur man har yohaniii som kommer på besök i några dagar hihi ♥

JARINA / En fotoblogg

Åh så fin du är!

DATE 2012-02-28 TIME 20:33:18
WEBSITE: http://jarinafoto.blogg.se/
Suppis

Vacker, så vacker du är!

DATE 2012-02-29 TIME 18:36:54
WEBSITE: http://suppiis.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0