if you can't get someone off your mind they are probably supposed to be there

-.-.-.DATE 2012-03-03 TIME 18:05:46


heeej!!! hade världens roligaste utgång igår!!! först var vi på moda och sen drog vi till nype för laroy hade världens längsta kö. vi hade skrivit upp oss på listan men självklart kom vi för sent hehe. jag & yohana dansade röven av oss. hatar folk som ba står och vickar lite på höfterna... shitttt, SHAKE IT TIL YOU DIEEE BITCHES;) idag är vi döda iaf, har legat i sängen hela dagen heh.

Forever21

Hej jag har en fråga angående Forever21. Jag har sett att du har beställt därifrån tidigare och därmed undrar jag om du skulle kunna hjälpa mig med beställningen. Det är nämligen så att jag har aldrig använt mig av PayPal systemet och jag finner det krångligt om jag ska vara ärlig. Skulle du kunna förklara steg för steg I ETT INLÄGG hur jag ska gå tillväga, det vore väldigt schysst! Jag provade mig fram när jag gick in på PayPals hemsida och skulle överföra pengar, men det stod att jag skulle ange en epostadress till den personen jag skulle betala till, vilken email är det då?? Forever21? Hur ska jag kunna veta deras mailadress? Åh så komplicerat...



Tusen tacksam för hjälp i alla fall!

DATE 2012-03-06 TIME 16:36:20

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0