let me be the girl who sets you free

-.-.-.DATE 2012-03-09 TIME 15:47:05


heejjj. har suttit och lekt lite med min senaste ögonskugga från MIST stockholm. eller ja, ville inte göra för mkt för jag ska ut snart hehe. kan visa en bättre bild sen :D aså det är så kallt ute... vill inte gå ut! men jag måste byta min kavaj från h&m för jag råkade köpa fel färg hahaha. trodde den var grå vafan, sen kom jag hem och då var den beige.... haha shit alltså.

Jelena

Du är så vacker!!!

DATE 2012-03-10 TIME 08:02:02
WEBSITE: http://jelenajankovic.blogg.se/
Suppis

Alltid lika fin! :D

DATE 2012-03-11 TIME 21:13:41
WEBSITE: http://suppiis.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0