sometimes you have to forget what you feel and remember what you deserve

-.-.-.DATE 2012-03-15 TIME 14:54:02


heeejjj!!! köpte den här tröjan på hm förrut, har glömt att visa upp den. ska nog ha på mig den ikväll. ska på friday's med några i klassen hihi. aja, hoppas ni är bra mycket piggare än mig för jag är sjukt jävla trött. vaknade kl 5 imorse... förstår inte hur jag pallade haha. aså har sovit borta sen i måndags så har inte fått så speciellt mkt sömn, if u know what i mean, heh ;) inatt kommer jag få sova ensam, kommer kännas konstigt...

Marre

Gud så fin topp!

DATE 2012-03-15 TIME 22:01:27
WEBSITE: http://maaarree.blogg.se/
Naaaan

Hej måste först säga att du är gryyymt fin!:D

Men först undrar jag vilken mascara du använder,är själv asiat och mina ögonfransar är korta och inte böja alls,men du får dina jätte långa (vet inte om du har de naturligt men!?) :)

Sen undrar jag hur du gjort för att få ditt hår rött,har lust att göra mitt brunt men vågar fan inte bleka de och sedan lägga i en färg,ialla fall inte hemma och hos frisör är det ju svin dyrt!



Haha oj va långt det blev men aja :D

DATE 2012-03-17 TIME 20:54:41
WEBSITE: http://naaaan.blogg.se/
klara

Har du instagram? :)

DATE 2012-03-18 TIME 15:27:41

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0