a friend always got your back

-.-.-.DATE 2012-10-24 TIME 23:39:58

idag fick jag ett sådant fint sms av en av mina bästa kompisar. henne har jag känt i knappt ett år men ändå är hon en av de få jag kan anförtro mig åt. det är inte längden på en vänskap som avgör hur bra vänner man är. det handlar om att kunna värdesätta sina vänner och respektera dem. jag kan ärligt säga att jag har de bästa vännerna. men det vet jag att ni också kan. men det finns vissa som tar sina vänner för givet och det är så himla synd. för det är era vänner, förrutom familjen, som kommer hjälpa er upp och torka era tårar. det är era vänner som orkar stå ut med all er skit och ändå stå kvar vid er sida. det är era vänner som kommer rädda er. det här är till mina fina vänner, jag älskar er!

Anonym

Love u <3

DATE 2012-10-25 TIME 23:19:15

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0