fall in love with your dreams

-.-.-.DATE 2012-10-11 TIME 20:08:00

jag är en drömmare. det har jag alltid varit och jag har aldrig låtit något stoppa mig från att förverkliga dem. varför skulle jag? varför skulle ni? en dröm ska ju inte förbli en dröm, utan er verklighet. om jag verkligen vill något, så kämpar jag som fan för det jag vill. det är ingen annan som kommer göra det åt er. inget är lätt, men fan vad jävla värt det kommer vara när ni väl nåt toppen. så gå efter era drömmar. kämpa. möt motgångar. res er upp. kämpa igen och ge aldrig upp! puss



»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0