if you want something you've never had, then you've got to do something you've never done

-.-.-.DATE 2012-10-25 TIME 12:03:00


äntligen ska jag ut i skogen och plocka svamp! låter som en riktig skogsmulle men det är sjukt mysigt. att vandra runt i skogen, få frisk luft, höstsol&varm choklad. hörde att det är en innegrej bland bratsen att plocka svamp i ett par HUNTER och nån designerkorg och sen ta bild på instagram för att visa vilken "naturmänniska" man är. jag kommer inte ha några HUNTER's eller designkorg men fan att jag ska uppdatera instagram iallafall! haha. if you

paulina

jag är heeeelt förälskad i ditt hår!

DATE 2012-10-27 TIME 21:19:43
WEBSITE: http://paulinabladh.blogg.se
Anonym

hej! jag undrar hur du har gjort collage bilderna. Kan inte du visa upp hur du gör? vore tacksamt!

DATE 2012-10-28 TIME 20:18:49

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0