you hurt me, you hurt me bad but the scars only made me stronger

-.-.-.DATE 2012-10-23 TIME 00:14:15


först och främst: tack så jättemycket!
det låter verkligen som att vi är i samma situation. precis sådär har det varit för mig också. just att man börjar prata igen. det är som att riva i gamla sår. man mår så dåligt när det "tar slut" igen. mina vänner sa åt mig att bryta kontakten och inte svara på hans sms, men hur jävla lätt är det egentligen?! killen man är dödskär i hör av sig och man ska INTE svara. det går tyvärr inte..
men nu har vi försökt så pass många gånger att det känns som om det inte finns några chanser kvar att ge. och det är så jävla trist att inse. men jag har kämpat som ett jävla fan för honom, jag har gjort allt jag kan och nu finns det inger mer att göra.
jag har lärt mig att öppna ögonen inför andra killar. även om jag kommer ha svårt att öppna mitt hjärta för någon just nu och ett bra tag framöver, så är det iallafall en början. mina vänner räddade mig. utan dem hade jag fortfarande varit lika svag som jag var för inte alls så längesedan. 

Mandis

Åh, tack för ditt svar!
Det är verkligen jättesvårt att inte svara.. Så nu har du lyckats låta bli att svara honom alls? Jag får också försöka då, ännu mer. Annars kommer jag alltid stå här och inte kunna gå vidare känns det som.. Han har frågat efter att försöka om igen men det vågar jag verkligen inte. Ens gamla problem dyker bara upp igen antar jag..

DATE 2012-10-23 TIME 11:42:32

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0