if it scares you, it might be a good thing to try

-.-.-.DATE 2012-09-11 TIME 11:41:00


god morgon på er! har precis fixat en liten frukost, för ska ändå träffa sarah sen och vi brukar ju hamna på nåt café i slutändan! inte så bra för mig dock. jag är ju en fattig student utan jobb och med ett för stort shoppingbegär samt alkoholkonsumtion. nu måste jag käka, sen fixa mig och möta upp världens största bitch (förrutom mig själv då). puss

josefine thybergj

älskar din blogg, till tusen. en av de första bloggarna jag började läsa faktiskt, och än i dag följer. har nog följt denna blogg i ca 3-4 år nu.. haha!

men har nu ett litet önskemål; kan inte du lägga upp en video eller ett mer ingående inlägg som visar hur du sminkar dig och vilka produkter du använder? speciellt imponerad av dina fantastiska ögonfransar, så hemligheten (om det finns någon?) bakom dem skulle vara guld värd!

kram & tack för en inspirerade och bra blogg!

Svar: hej! gud vad glad jag blev av din kommentar! så kul att du följt den så pass länge även fast jag varit ganska dålig på att blogga, hehe...:) jag kan inte göra en video, för jag är inte så teknisk.. hahaha. men kan göra ett inlägg! :)

massa kramar!
M I M I

DATE 2012-09-11 TIME 14:05:11
WEBSITE: http://josefinethyberg.bubbleroom.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0