no matter what happens in life, never lose sight of who you are

-.-.-.DATE 2012-09-16 TIME 20:20:14


heeej!! har haft det jättemysigt med johanna idag. vi köpte en massa gott och kikade på the princess and the frog. man får känna sig lite extra barnslig på bakisdagar! älskar verkligen disneyfilmer. är hemma nu och har kikat igenom en massa bilder från när jag var i vietnam. vi provade på parasailing, så JÄVLA kul! fast första gången kraschade vi i vattnet..... he-he. sjukt läskigt också när man ska landa. känns som en haj ska komma och käka upp en typ...

sandra

åh, vad härligt det ser ut! jag måste prova på parasailing någon gång när jag åker dit, om jag någonsin lyckas göra mig förstådd dvs. vart någonstans i vietnam var du?

Svar: haha! har samma problem.. tur att jag hade mamma&pappa!vi var i hue, saigon & nha trang:)
M I M I

DATE 2012-09-16 TIME 21:37:44
WEBSITE: http://poptartsforbreakfast.blogg.se
sandra

tur att du åtminstone har föräldrar som talar språket då! jag och mina päron delar på den totala okunnigheten när det kommer till vietnamesiska. alla gånger jag försökt beställa taxi ur turisthjälpsboken har det bara låtit så himla försvenskat när frasen lämnat min mun. det går ju uppenbarligen inte att härma en vietnames i uttalet. hahaha. gud, nu blev jag sugen på att åka dit bara för det!

DATE 2012-09-21 TIME 20:27:20
WEBSITE: http://poptartsforbreakfast.blogg.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0