redhead

-.-.-.DATE 2012-09-06 TIME 17:38:59



det är jättemånga som har frågat hur jag har färgat mitt hår så tänkte berätta lite fort! har haft rött sen i januari (dock inte lika rött som jag har nu) och då använde jag inte färgbomb så det röda försvann fort...

nu när jag fixade utväxten blekte jag hela håret 4-6 nyanser. det är faktiskt lättast att färga hela håret om man ändå har så pass mörk utväxt (och färgar hemma). sen la jag in en röd färg från wella som heter 'bright mahogny'.

nu använder jag en färgbomb från revlon nr. 500 (purple red) varje gång jag duschar håret (2 ggr i veckan). min hårfärg blev mer åt koppar och jag ville ha en lite kallare färg så det är därför jag har nr. 500 och inte 600. funkar grymt jävla bra och jag har precis den färgen jag vill ha. sen avslutar jag med hårolja (i fuktigt hår) från orofluido som luktar gudomligt gott!!
frågor??!! =)

Claudia

passar så bra på dig!

Svar: åå tack:D
M I M I

DATE 2012-09-07 TIME 17:23:45
WEBSITE: http://claudiablomqvist.tumblr.com
Anonym

Jag har nyss färgat rött och jag har världens ångest på vilken färgbomb jag ska ha. För på frisörn så rekomenderade dom 600, men jag är rädd att det blir för rött och som du skrev koppar. Men hur exakt påverka 600.. är det rött lilla nyans i håret?

DATE 2012-10-06 TIME 11:00:54
WEBSITE: http://Mnguyen.devote.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0